Varför??

Varför ska jag vara så loco, kan jag inte bara se att inte alla vill mig illa? Jag tror nästan att jag kan lyckas förstöra det bästa som har hänt mig och för vad? För min egna rädsla av att bli älskad? Kan inte förstå att det finns folk som faktiskt tycker om mig för den JAG är och tar det onda med det goda.. Jag måste börja tro på mig själv och inse att jag också har rätt till att känna trygghet i ett förhållande! Sluta stöta bort dom människorna som faktiskt bryr sig. Jag litar inte på mina egna känslor och hatar att inte ha kontroll!! Det här blev väldigt virrigt och jag känner mig mest förvirrad just nu!! Älskar dig honey även om jag är loco <3
2010-02-02 @ 22:50:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback