Morn morn!!

Eller ja det är ju faktiskt inte morgon längre, men jag är precis färdig med sminkning och påklädning så för mig börjar dagen NU!

Har ju självklart varit uppe redan och lämnat/hämtat barnet i skolan så jättelat är jag inte! Snart ska jag bege mig iväg till jobbet också, jobbar till 21.30 idag vilket är ganska skönt faktiskt för sen så har jag 2 nätter i helgen och ja det vet jag inte om jag ser fram emot just nu faktiskt men man behöver ju lite kasching i kassan.

Igår hade vi skönhetsalong här lite provisoriskt då Karin skulle färga håret och fixa sina naglar, så Sanna stod för håret och jag naglarna, hon blev kanske lite blondare än vad hon hade räknat med men annars blev  det inte alls illa... Tog en bild under processen men gissar på att jag inte får lägga upp den hehe ;)

Ja och vad händer annars i mitt liv då? Ja en hel del faktiskt men om det är bra eller dåligt det vet jag inte riktigt ännu faktiskt, känner mig ganska kluven! Finns en hel del att tänka över och varför inte passa på nu när man är ensam. 
Då kanske man kan komma fram till vad man vill med livet framöver...för just nu har jag inte en susning!
Men en fördel med att bli singel är att man börjar tappa vikt igen och det är ju aldrig fel..



This is me today
2009-09-03 @ 13:07:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback