Morn morn!!

Ännu en ny strålande dag!! Jag trivs, det är nog allt jag har att säga just nu faktiskt. Magen krånglar, det står flyttlådor överallt och tvättkorgen överfull, men jag TRIVS med att vara jag just idag så det skiter jag.
Magen krånglar ju alltid, flyttlådorna är inte mina och tvätten ska jag ta itu med imorn...känns bra!

Jag har folk runt omkring mig som jag trivs med och tycker otroligt mycket om, vad mer kan man egentligen begära?

Det enda som egentligen fattas och är ganska viktigt är en NY lägenhet, och ett fast jobb! Men med tanke på att jag inte har lärt mig trolla ännu så får jag kanske vänta ett tag innan det blir så.

2009-09-09 @ 09:21:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback