De går inte

Jag känner ingen motivation att blogga alls nu för tiden, eller jo egentligen har jag en massa men inget som jag vill att ALLA ska kunna läsa ...

Jaha vad har hänt här den senaste veckan.. ??
Shoppade lite i lördags med Linda, sen på kvällen blev det utgång för våra del, kvällen var så sjuk så den tänker jag inte ens gå in på.

Mådde med andra ord skit i söndags, och inte så lite heller.
Sen måndag gick jag till Emma för att klippa och färga håret, blev väldigt nöjd med resultatet som tur e, senare blev det en tur till Ullaredet med Linda, Sanna, Mija och Orre det gick relativt smärtfritt men det e ju klart lättast att lämna barnen hemma om man vill hålla humöret på topp!

Ja sen springer du ju alltid lite folk här på kaffe igår var det Jocke och Ewe som var på besök.
Idag? Ja jag ska jobba 15.00-09.00 så det är väl allt, Jack ska ha Emilia över natten så hon är överlycklig!!

De enda stackars bilderna ifrån lördagen:


Amanda och Adam som ställde till med förfest


Jag som borde stannat hemma och kanske dragit ner klänningen innan jag satt mig, men med sprit i kroppen så bryr man sig tydligen inte om så mycket..


Nya klänningen som köptes in för kvällen i ära.


Nya skorna som jag SKULLE haft på mig, men ja på fyllan valde jag ett lite bekvämare alternativ, så nu i veckan ska jag gå in dom här godingarna hade jag tänkt

2009-09-01 @ 12:44:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ewe

Den klänningen var bara sååå snygg :)

2009-09-01 @ 22:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback