Äntligen

Är den här helgen över, känns som om jag har jobbat dygnet runt men riktigt så illa är det kanske inte. Men nu är jag ledig hela veckan och det lär jag tröttna på också, så ja man blir nog aldrig riktigt nöjd!

Vi bor fortfarande med mängder av flyttlådor men med tanke på att jag letar efter en ny lght så känns det nästan onödigt att packa upp allt här ¨så jag får lära mig att stå ut med det här kaoset ett tag!

I övrigt så går det rätt bra för mig faktiskt men jag känner fortfarande en oro över hur jag ska klara mig som ensamstående mamma utan fast jobb, tycker inte alls om situationen kan jag tala om.

Jaja nu får la jag ta hand om det otroligt tjatiga barnet som står här jämte mig...
2009-09-07 @ 17:09:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback