What The Fuck!!

Kommer hem efter att ha hämtat barnet på dagis, går ner i tvättstugan, tar hand om disken lagom till att jag är färdig så börjar Top Chef på tv:n.

Lägger mig lite halvbekvämt i soffan, Emilia kryper upp jämte mig *poff* så hade gått en hel timme och vi har lyckats SOMNA!! Bägge två. Orka med oss..så nu kommer vi väl aldrig somna sen och vi som ska upp tidigt imorn...

Ja det var bara till att flyga upp i soffan och fixa till den enklaste kvällsmaten jag kunde komma på, och just i detta fallet så blev det fattiga riddare!


Imorn blir jobb igen, ska ha hemmdag med en av våra brukare, ska bli roligt! Sen har jag lust att umgås med lite folk på kvällen men det är la knappast nån idé då jag måste gå upp mitt i natten på torsdag.

Saknar Jack gör jag med, han borde komma hem snart tycker jag, men det är la ingen risk så länge han inte bryter benet eller nåt ;)

2009-05-12 @ 19:08:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback