Vem?

Om man inte ens kan lita på sina närmaste, vem fan ska man då kunna lita på??? Hur vet man? Ska man behöva gå runt och tro det det värst om folk hela tiden? Jag är kanske är naiv, men hellre naiv än paranoid tror jag. Fast i detta läget vet jag inte!

Man borde radera som människorna runt en som inte är bra för, dom med negativ energi.

Jag mår dåligt, jag gör det! Jag förtränger och jag har blivit en mästare på det, men nu känns just i denna stund som att det snart brister och jag är inte redo för det! har så mycket att reda ut som jag inte ens orkar ta tag i!
Åhh...
Ja nu blev min blogg negativ gnällblogg, men jag behövde det!


2009-05-14 @ 21:37:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback