Pinsamt/Orättvist

Sanna har precis länkat till den nog mest patetiska bloggen i världshistorian, det värsta är att det här förmodligen kommer att roa mig väldigt mycket! JAG ÄLSKAR ATT HATA!!  Det här kommer alltså uppskattas sorgligt nog!
Tänker inte länka till bloggen för den borde absolut inte få uppmärksamhet.....




Satt förresten igår och läste igenom Patriks dom, när jag var färdig så hade jag svårt för att förstå att detta är samma Patrik som jag umgick och jobbade ihop med, att en människa kan ha så skilda personligheter är skrämmande!
Tanken på att han kan komma ut om ca 5-6 år är helt sjuk. som anhörig till Emma så borde detta vara väldigt svårt att acceptera. Jag kan ju bara tänka mig hur man skulle må om det skulle hända Emilia och förövaren får ett så svagt straff.
Det finns ingen rättvisa i det!
 



2009-05-13 @ 20:26:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Petra

Nu blev jag nyfiken...ge mig länken!! haha. och har Sanna en ny blogg?? Kram

2009-05-13 @ 21:35:38
URL: http://www.metrobloggen.se/petra74
Postat av: karri

håller totalt med dig,det e ju nästan så man ska ta o döda ngn man hatar eftersom man får så kort straff..:P asså inte för att jag skulle göra det men endåå..fan va sur jag blir nu 6-7 det e ju ingenting!!!!

2009-05-14 @ 13:47:51
URL: http://karri.blogg.se/
Postat av: Petra

hehe...har sett den bloggen. Så dom vill köra lite skvaller..hmm, frågan är ju bara om dom även kommer tt ta med de negativa bitarna som kan dyka upp....hehe.

2009-05-14 @ 20:14:18
URL: http://www.metrobloggen.se/petra74

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback