Partylördag...

Ja kvällen började med en massa alkohol och det bästa sällskapet i form av Ian, Sanna, Jernberg och Riset.
Senare blev det då alltså utgång till det lokala lilla stället Stars. Kanske ingen höjdare då det inte var så mycket folk, men jag och Sanna gjorde det bästa av situationen och vi lyckades ha kul ändå!
Sen är det ju JÄVLIGT tragiskt att folk inte kan uppföra sig normalt bland folk! Det jobbiga med den här delen att det var jag och Sanna som uppenbarligen inte kunde uppföra oss.
På vägen hade vi blivit besatta av nån sångdjävul och skuttade hela vägen och helst mitt i vägen vilket inte uppskattades av trafikanterna!

Sen hade vi sing-a-long hela natten, probemet med det är då att vi sjunger HELLRE än BRA! Vilket Ian och Jernberg fick uppleva first hand!

Den går hit, den går dit den går runt en liten bit och den startar med ett kick
Det är en makalös manick

Det här och Ompa Lompa song var det som sjöngs mest, Ian var måttligt trött på oss ska jag säga er, slutade med att han nattade oss och sen begavs sig för att fiska tidigt på morgonen.











På väg hem tog bara en hel pinsam timme...


Sen blev det Ompa Lomp Song och Evighetsmaskinen
Kanske kommer upp lite fler bilder sen om jag orkar och vill!""
På återseende!!!!
2009-05-17 @ 16:32:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback