Onsdag...

Ännu en arbetsdag avklarad...! Bara 1 kvar denna veckan sen e jag ledig ända tills på måndag, frågan är dock vad man ska hitta på i helgen! Jag känner för att dra ut på galej med en massa alkohol inblandat!!!

Måste styra upp nåt, tyvärr tycks jag ha ett väldigt förkylt barn här jämte mig och sjuk ja det har vi INTE tid att vara nu.




Fan ibland borde jag få pris i "hur korkad kan man bli" kategorin.. jag fattar inte varför jag har ett så självdestruktivt beteende, när jag vet att det absolut inte är bra för mig, ja då måste jag testa...
Sen så har jag ju så sjukt svårt för att ta mig ut det beteendet, jag kan aldrig låta det bara vara BRA!
Kanske skulle dra ner och sola och radera alla negativa tankar...
2009-05-13 @ 17:45:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback