Nu så blir det bilder

Nu när allt har lugnat sig lite och man inte längre känner sig som ett vrak är det väl kanske dags att få upp lite bilder ifrån kvällen hos Jennifer!



Jag, Tellan och Frida som gömmer sig bakom kameran




Fråga inte!


Karro,Frida,Tellan och Jonas


Vi ser inte så nöjda ut, men vi hade en otrolig smakupplevelse ;) Laxen var faktiskt sjukt god!


Snuffe & Karro


Värdinnan för kvällen :)


Karro & Jag


Frida & Jag


Jag & Anders



Ja du, mer får ni nog inte se faktiskt... men ni kan ju alla observera mitt ego ;)

Kvällens citat:
- Åhh grillar ni fisk?
- Nej det är Lax!

Och JA Frida jag har föör mycket fritid!! HEHE


2009-05-23 @ 12:07:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback