New Beginning

Jag tror faktiskt att jag ska pröva på att börja blogga igen.. det har ju vart en ganska lång bloggtorka nu och jag har precis börjat sakna det igen!

För er som har missat en del så slänger jag ut lite bilder på vad jag har haft för mig det senaste tiden.



Okej, jag har ju inte bloggat sen slutet på mars så vi får nog börja i april:
Påskparty på taket




Min goda Linda

Bete och Petra

Tellan och Gabbe

Sen dokumenterade jag inte så mycket mer i april tyvärr så vi får övergå till Maj nu.
Vi börjar med Brännboll/grillkväll 1 maj hemma hos Elin och Micke




Micke,Jag,Erica, Sebbe och Jack

Jack och Sebbe



Törstiga pojkar

Sen blev det lite kubb med

Nu har vi kommit till 2 maj snart och vi var ute på en liten fisketur

Ian

Jack och en bit  av Jernberg

det var allt som kom upp och den åkte i lika fort igen


Han ser besvärad ut....

Ja det var nog tyvärr alla eller ja inte alla men det olika tillfällen jag har lyckats få med mig kameran iaf.
Sen så har det ju självklart hänt en hel massa annat.
Den 4 maj fyllde jag 25 år så snart kommer min 30 års kris påbörjas känns det som!!


Ja nu var vi framme på den 11 maj och jag ska snart bege mig till jobbet!
Så ni får ha de så bra så länge!!

//Sisse
2009-05-11 @ 13:50:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sanna

uhh jag så allt den lille tunne i bakrunden tihi

2009-05-12 @ 15:15:01
URL: http://www.hanky.se/s4nna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback