Fan då...

Det blir inte bättre, mitt nya namn kommer bli Gap och Skrik!
Hej och välkomna hem till Gap och Skrik!

Men snart är det en ny dag och jag hoppas att den ska bli bra mycket bättre.. har iaf bett om ursäkt till barnet för mitt dåliga humör, har även försökt mig på en förklaring, men de är inte lätt när man själv inte vet anledning.

Men som sagt imorn är det lördag, och jag ska fika lite med min Favorit Ian, han är bra på att muntra upp en, oftast behöver han inte ens anstränga sig!

Jag skulle vilja eller behöva åka till varmare breddgrader och få lite d-vitamin.. sola solarium ger mig inte så mycket mer än en grym bränna!

Jag vill komma bort ifrån den vardagliga tristessen!
Det är så sjukt tråkigt hemma att jag igår efter jobbet, hämtade barnet på dagis och åkte TILLBAKA till jobbet.



2009-05-15 @ 22:52:00 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback