Uppiggande??

Jag kommer nog aldrig piggna till idag, var ute på en skön minipromenad innan och då kändes det tip top men när vi väl kom hem och jag fick i mig mat så hamnade jag här i soffan igen, så nu känner jag mig döende!!

Tålamodet har valt att gå på semester idag med tydligen så jag fick skicka upp det stackars barnet att leka på rummet för jag håller på att bli knäpp på henne! Stackars Mija inte hennes fel att hennes mamma inte klarar av baksmälla...(tecken på ålderdom kanske)

Idag blir det nog en lugn filmkväll här hemma, det är nog nog allt vi orkar med idag, Jack fick ju ett psykbryt i affären idag haha HAN klarar verkligen inte av baksmällans symptom

Jaja nu ska jag sluta tramsa...
2009-03-22 @ 18:33:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback