Suck and Blow

Nu sitter man här och är allmänt bakfull och med världens huvudvärk, men jag hade faktiskt riktigt roligt igår!! Vi hade ett litet missöde med "Suck and Blow" shoten där ett tag men inget jag kommer gå in på haha för det vill jag helst glömma!!

ALDRIG MER SÄGER JAG BARA!!




Ja ja nu har vi ju prövat det iaf Linda ;)


Var ju hemma hos Petra tidigare på kvällen med för att inhandla diverse sexprylar..
Tänkte se om jag hittar lite bilder på detta i kameran, wait!!

Se där ja:

Petra & Jessika


Marica och Petra


Jag med fingrarna i en lösvagina


Lindas tur att penetrera, medans Sanna fick tag på minikuken!

Ja mer bilder orkar jag inte lägga upp nu, ska kurera min huvudvärk hade jag tänkt!!
2009-03-22 @ 12:27:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback