Jobb, jobb och jobb

Det är vad min helg har bestått av , känns det som iaf, men riktigt så illa är det nog inte, hann ju med att umgås lite i fredags iaf! Hade hur roligt som helst måste jag säga, med tanke på mannen jag var med är ett vandrande skämt! Ha ha

Nu i veckan däremot blir det ganska lugnt, imorgon är det måndag och då ska jag ta mig till skolan och passa det underbara lilla barnet Marwe!
Tisdag, oncdag och torsdag jobbar jag kväll, nån av dom dagarna kommer även mitt goda barn hem!

Och på fredag kommer Jacko hem!!!


Jag har suttit framför datorn så länge så nu när jag tittade upp upptäckte jag att jag sitter i totalt mörker, när gick solen ner egentligen?
2009-03-15 @ 18:44:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback