Hello Stranger

Nu är jag tillbaka, d et händer så mycket i mitt liv just nu så jag vet knappt vart jag ska börja eller om jag ens borde börja hihi.
 
Har rullat igång ett par projekt och allt känns bara toppen!!
det var länge sen det var så här bra. Till helgen nu blir det äventyr och 25 årsfest kommer bli galet!!

Ja barnet hon lever och frodas fortfarande med, just nu är hon på dagis och gör av med all överskottsenergi, kan inte fatta att hon fyller 6 i år och ska börja nollan, tiden går alldeles för fort när det gäller dom små.

Själv har jag absolut inget behov av att bli äldre, börjar känna mig som en tant redan och jag har inte ens fyllt 25 ännu.

Delar med mig av lite bilder ifrån helgen, som började hemma hos Sanna, hade mellanlandning hemma hos Jonas och slutade på 30+ kväll på hotellet!





Kolle & Jonas


Ian, Kolle & Hanssen


Jag & Sanna


 Här spelas det 7:an hehe





Ska försöka hålla er uppdaterade, men har kommit ifrån bloggandet lite tyvärr, jag har blivit en facebook nörd av nån  anledning, och nu tycks det inte gå och sluta.
2009-03-09 @ 10:59:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback