=)

Idag blev det ju ett besök på Lovisa med Sandra och även Sanna bestämde sig för att åka med och få i sig lite god mat!!
Till förrätt åt jag en ceasarsallad
Till huvudrätt blev det flamberad fläskfilé med bakad potatis och
till efterrätt blev det fryst grapfrukt cheesecake

Allt var hur gott som helst och jag kom undan med en nota på 84 kr, det är så en tre rätters ska kosta hehe

Jack kom ju hem idag med, han ´halvligger här på soffan och kommer nog inte riktigt igång idag men jag kan säga attt det gör INGENTING för själv har jag världens förkylning på G och det börjar bli riktigt illa, men  sjuk det är nåt jag INTE har tid att bli just nu!


2009-03-20 @ 20:27:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

ja ni skulle legat på å ringt flera ggr...fan att jag sov bort halva dagen :-O

2009-03-20 @ 23:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback