Ny design

Ja söta Karri ställde up och gjorde en ny till mig... är supernöjd..!! Ska se till att inte tröttna för fort denna gången, älskar förändring!!

Nu annars sitter jag och kollar på Big Brother, är ganska underhållande måste jag säga är säsongen ifrån 2002. Hungrig är jag fortfarande men det finns ju fan ingenting gott här hemma att äta, hade vart sjukt gott med typ omelett och ett stort glas mjölk men det finns varken ägg eller mjölk hemma.

Får nog ta en rejd i köket och se om jag kan hitta nåt...! sen blir det sängen med boken för min del!!
2009-06-08 @ 23:54:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag det....



Who ever gossip to you, will gossip about you

2009-06-09 @ 08:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback