Nu smäller det snart

Ja nu ska hon snart åka, vi sitter här hemma och väntar på att Andreas ska dyka upp.
Vad ska jag göra i 14 dagar? Vem ska jag prata med ? Sova med?

Hmm det ska nog gå bra så länge jag inte isolerar mig själv alldeles för mycket... har en viss tendens till att låsa in migg och inte vilja prata med nån då Emilia inte är hemma.

Men nu ska det ju firas midsommar och grejer i veckan så jag nog att stå i ändå ;) Borde prata med Sanna och Samo och se vad planen är och hur,var och när? saker ska ske..

Men idag är det måndag och jag ska ta det ganska lugnt idag tror jag, kanske sitta lite i solen med min bok och bara njuta!!

2009-06-15 @ 11:43:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: rebecka

sv: ja det är rätt gött, för så jobbigt är det inte att damma. vilken bok läser du :)?

2009-06-15 @ 13:28:22
URL: http://rebeckahjerpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback