Måndag

Ja och det är strålande solsken idag..!! Hoppas nu att det stämmer som dom säger att det ska hålla i sig ett par dagar!

Jag ska ju självklart jobba idag då det är sånt här skönt väder..!! Men jag jobbar ju med Sandra och Linda ikväll så det blir nog bra!

På onsdag kommer Emilia hem 5 dagar tidigare än planerat, men varken hon och Andreas mår bra tydligen och detta har resulterat i att Emilia har slutat äta, hon har gått ner 2 kilo nu och då ser jag hellre att hon kommer hem till sin mamma. Andreas är en bra pappa men han har alldeles för mycket regler och krav på Emilia och han vet om det men säger att han inte kan göra nåt åt det just nu. Men hon låser sig totalt och kan knappt prata när han är med.

Hade jag inte jobbat så hade hon kommit hem redan igår men på onsdag kommer Jack hem också så då kan han hjälpa mig med att passa henne för jag jobbar ju konstanst fram till 3 juli.
Tråkigt när det ska bli så här bara, men jag tror att hon ska få vara hos mig nu och kanske ta en paus ifrån pappa tills hon mår bättre, vi vet ju inte riktigt var det är som ligger bakom.

synd att jag ska jobba så sjukt mycket i sommar och det ska bli så här...


Mitt hjärta på Halloween, men hon är snarare än Beauty än en Beast

2009-06-22 @ 12:23:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Micha

Lilla tösen då... <3

2009-06-22 @ 18:36:08
Postat av: Anonym

naww...det va ju inte alls bra...gött o ha henne hemma kan jag tänka mig:D

2009-06-22 @ 19:52:35
URL: http://karri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback