Jisses....

Nu var man hemma och jag sitter återigen framför datorn... Har inte bloggat via datorn på flera dagar känns det som!

Skulle lämna av Sanna hemma hos sig i k-hult och då satte ju självklart Emilia igång att vrålskrika för hon ville med, så nu har vi inget barn hemma heller! Kanske lika skönt det, våran lght är ohyggligt jävla varm kan jag säga... går knappt att vistas här, än mindre att sova!!
Hitta en Fästing!! i armhålan på barnet innan med... fick bara bort kroppen på den så Sanna lovade att hon skulle pilla bort resten med en pincett sen... sånt gör mig så nervös kan ju på borrelia och hjärnhinneinflammation av såna äckel kryp!!

Ja förresten, har satt igång med Alli på allvar idag med, eller jag har iofs bara tagit två än så länge och jag fuskade ju och åt på McDonalds så risken finns väl att jag måste sitta på toa hela kvällen sen!!
2009-06-01 @ 16:52:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback