Jag ville döda!!

Jack kommer hem halv 3 inatt skitfull och diskret som vanligt.. NEJ, vaknar.. tror ni han är tyst sen?? NEJ snarkar och stinker spritfabrik, Sisse kan självklart inte sova, sätter sig upp och skriker å gapar och drar i armar..hjälper självklart inte!
Tar min kudde in och lägger mig i barnets säng..hjälper inte hans snarkningar vandrar in där med.. så jag in i sängen igen och svär och gapar.. till en helt livlös Jack som inte bryr sig om nånting..!

Slutar med att jag får vandra ner till soffan och där somnade jag runt halv 6 i morse... och det kommer Jack få höra så snart han vaknar... fick sova knappa 3 timmar och nu ska jag dra till jobbet wihooo....

Har nog aldrig hatat någon så mycket i mitt liv som jag hatade han i natt...sååå trött....
2009-06-28 @ 08:40:07 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback