Ja nu så

Sitter vi här igen, jag är nöjd över mina små inköp på IKEA, men jag hade önskat att jag istället hade Jacks kontokort med mig då det hade vart lite med kashing i det!  Men,men jag får la dra med han dit sen när han kommer hem hehe !
Fick köpt lite gardintyg och en ny lampa till Emilias rum hon är ju den enda som inte hade fått några gardiner ännu.

Det var iaf skönt att komma utanför kommunen en stund..man går i sin egna lilla värld där inne.
Imorn blir det pyjamasparty med Angelique och Alva här, ska också se om jag kan få nån ordning på Emilias rum imorn..
Började ju tvätta idag med men det glömde jag ju helt av så ja jag får la fixa färdigt det imorn med...
2009-06-12 @ 22:32:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback