Irriterad...

Imorn åker han, antar att det blir tidig morgon som han beger sig. Jag vet att jag inte borde vara irriterad men med tanke på att jag har jobbat hela helgen och det här är dom sista timmarna vi har ihop så stör det mig att han inte behagar att vara hemma!

Vill inte att han ska åka imorn heller, önskar att vi iaf hade nån vecka till... men,men sånt är livet eller vårat liv iaf. Jag brukar kunna roa mig ganska bra sen när han väl har åkt, sjukt egentligen hur snabbt man vänjer sig vid att vara själv.
Vi är människor är väldigt anpassningsbara!!

Snart är det midsommar och dom som känner mig borde ju veta att det stressar mig att vi inte har nån definitiv plan ännu... tiden går alldeles för fort och helt plötsligt så sitter vi här och gör ingenting... Jag har ju varken barn eller man hemma så det känns som att risken är ganska stor att jag sitter hemma själv och är deprimerad, eller (jag hoppas) så sitter jag i en brassestol på öland med groggen i handen ! =)
2009-06-07 @ 21:26:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback