Ibland vill man saker

Som man absolut INTE SKULLE göra, som det senaste dagarna har jag varit sugen på att:


- Strypa Jack

- Kasta ut barnet igenom fönstret

- Knarka mig smal

- Sova bort veckan

- Råna en bank

- Skita i att betala alla räkningar

- Skälla ut alla på jobbet

- Sen hade jag nog velat strypa Jack ett par ggr till speciellt när han gör saker som han vet att jag HATAR

- Barnet hade nog kunnat ta ett par flygturer till igenom fönstret när hon trotsar mig som mest och kletar in mina kontroller i läppglans och sprayar sitt rum med rosa hårfärg.

Nu är det ju så att man har viss självkontroll och en del tålamod (räkna till 10 Sisse) så man gör ju självklart inte detta, men ibland är det fan så lockande kan jag säga...

2009-06-05 @ 13:37:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: matilda

du erkänner bara de alla tänker men aldrig vågar säga =D bra sisse!!

2009-06-05 @ 13:47:38
URL: http://matildahedenlund.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback