Grönt The

Ja jag har nu köpt mitt första Gröna The, det ska ju tydligen minska sötsuget och gudarna ska veta att jag behöver hjälp med mig sockerberoende.
Har druckit första koppen nu och det var la inte jättegott då jag är van vid att ha en himla massa socker i mitt The.




Så här skrivs det om Grönt The:
Grönt te är kraftigt antioxiderande och skyddar mot en lång rad olika sjukdomar så som bl.a. flera cancersjukdomar.

Grönt te ökar metabolismen och kan underlätta viktnedgång och öka uthålligheten.

Dricker du inte redan grönt te är det troligen det livsmedel som du kan börja äta som kan förbättra din hälsa mest. Grönt te slutar man inte att dricka.


2009-06-15 @ 20:17:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: rebecka

sv: haha jag förstod att du menade den :P Horton är sås öt också så :) Jag gilalr din header.. Hur gammal är hon?

2009-06-15 @ 22:01:17
URL: http://rebeckahjerpe.blogg.se/
Postat av: Hia

druckit grönt te i många år...köp inte det med mint smak, smakar vedervärdigt..finns med citrus en jäkla skillnad..annars är lösvikts te mycket bättre...

2009-06-16 @ 14:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback