God Morgon

Har äntligen släppat mig upp ur sängen... hade tänkt åka in till kinna och hämta mina stövlar och allt idag, men det hade vart skönare att bara sitta här hemma och ta det chill...
Det är lugnt och tyst här hemma nu, Jack har åkt och Emilia är hos sin pappa så jag har lght för mig själv...Vilket kan kännas skönt nu iaf, men när jag låg i sängen och precis hade vaknat så gav det mig mest ångest.

Men nu är de som det är och jag gillar läget...för stunden iaf ;) Nu ska jag bara skaffa mig lite energi för att göra saker idag med.. men åhh såå skönt det hade vart att skjuta upp det tills imorgon istället...

Får man göra så?

2009-06-08 @ 10:52:28 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback