Fuck

Så fort barnet lämnade lght så kom ångest och tog ett rejält tag i mig, känner inte för nånting!! Vill bara gå och lägga mig och sova bort det här..
Vet att jag kommer få sysselsätta mig enormt mycket nu för att kunna må bra och inte behöva tänka för mycket!

För jag har väl ENGENTLIGEN ingenting att ha ångest för? Ingenting uppenbart iaf, känslan bara finns där iaf! Helvete växer man ifrån sånt här eller? SKa det vara så här resten av mitt liv, ska jag och ångesten bli bästa kompisar så att vi kan tolerera varandra.... NEJ!! Jag vill inte ha det så!!

JAG VILL GÖRA NÅT, ÅKA NÅNSTANS!! VAD SOM HELST BARA DET ÄR ROLIGT OCH DSTRAHERAR MIG IFRÅN VARDAGEN EN STUND!
2009-06-15 @ 15:42:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback