Äntligen

Nu har vi kommit hem igen ifrån avslutningen, efter kyrkan så var det avslutningsfika tillbaka på Pärlan. Ja och där skulle alla barnen dra ALLA  sånger  en gång till så varför vi hade samlats i kyrkan och lyssnat på detta förstår jag inte för det var ju helt överskattat!!

Barnen fick sen lite paket  och ett minialbum med foton på saker som dom gjort under året...Himla gulligt!!
Nu återstår det bara att se vad jag och Emilia ska göra resten utav dagen, själv känner jag för att bojkotta studenten, jag menar vad ska jag göra där?? Känner inte alls för att stå där i regnet och glo!

Nej jag tror att jag tar med mig barnet bort till Hemmakväll för att hyra lite film och så har vi en riktig myskväll ihop istället!!
Hon åker ju trots allt tillbaka till pappa på måndag igen för att vara bort i 2 veckor...!!!

2009-06-10 @ 11:19:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback