22.19 började jag...

Ja den här kvällen sen likadan ut nästan, jag kommer hem ifrån jobbet och det sitter två killar här i varsin soffa med film och godis... Själv jag faktiskt ganska trött idag med, men vetskapen om att jag är ledig nu framöver gör mig lite mer motiverad till att vara uppe en stund till!  

Imorn ska barnet lämnas till sin far i borås och våran originalplan var att ju att vi skulle åka vidare till uddevalla, vilket sket sig ganska kraftigt,
 Så nu får man ta och använda hjärnkontoret för att komma på en annan plan som känns minst lika bra. Jack drog till med Liseberg och det hade ju faktiskt kunnat vara ganska roligt så länge vädret är OK.

Eller så får vi dra till med en redig fylla för då är ju faktiskt det mesta roligt...(oftast iaf)


Stämningen här hemma som ni kanske har märkt är betydligt mycket bättre, men det brukar vara så att vi bråkar jävel dagarna innan han ska åka ut och jobba igen, det slår aldrig fel.. men det är ju trots allt lättare att vara arg än ledsen!



22.29 slutade jag
2009-06-04 @ 22:29:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback