Musiclist??

Regler
Sätt på din musik så att det spelar blandat
klicka på nästa knappen efter varje fråga
använd sångtiteln som svar på frågorna.

1. Hur mår du idag?
Vår för hjärter Dam

2. Kommer du komma långt i livet? 
Vintern över ån

3. Hur ser dina vänner dej? 
Givakt

4. Kommer du gifta dej?
En svår och jobbig grej

5. Vad är ditt livs themesong?
Lotteri

6. Vad är ditt livs historia? 
En av alla dom

7. Hur är skolan för dej? 
PokerFace

8. Hur kan du komma framåt i livet?
So What

9. Hur kommer imorgon vara?
Come into my life

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Get up

11. Vad finns i lager för nästa vecka? 
Step right up

12. Vilken låt beskriver dig bäst? 
Oh la la la

13. Hur är det med ditt liv? 
I kissed a girl

14. Vilken sång kommer spelas på din begravning?
Love Shy

15. Hur ser världen dig som? 
saturday night

16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
Another Love

17. Vad tycker dina vänner om dig?
No stopping us

18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Releas me

19. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Tattoo

20. Har du en djup och mörk hemlighet?
Connected

21. Brukar folk i hemlighet fantisera om mig?
Keeps geting better

22. Hur kan jag göra mig själv glad?
We made you

23. Kommer jag någonsin ha barn?
This afternoon

24. Vad är några bra tips till mej? 
Mer än vad jag har

25. Hur kommer jag att bli igenkänd? 
Hurricane

26. Vad är min danssång?
Grow up


2009-07-09 @ 15:00:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahahaha den va riktigt kulig den :D

2009-07-09 @ 16:50:11
Postat av: petra

Den va kul...den ska jag göra med :)

2009-07-09 @ 20:24:40
URL: http://www.metrobloggen.se/petra74

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback