Måndag

Ja nu sitter jag här , nyvaken, nyduschad och allmänt låg bara! Är fortfarande kvar i fritsla tycks inte komma härifrån, men idag så ska jag  ge det ett tappert försök har ju faktiskt nånting bokat sen runt 18 tiden i kinna och då kan jag ju inte sitta kvar här och uggla..
Fast Emilia har älskat helgen här i fritsla, här kan hon ju springa ut och in som hon vill och hur hon vill uppenbarligen för nu sprang hon ut i trosorna.

Jag känner att jag skulle vilja krypa ur skinnet, har en känsla som inte går att skaka av. Kan inte Jack komma hem och säga att allting ska bli bra? Vill krypa upp i hans famn och bara gråta tills det onda försvinner, vi ska ju leva lyckliga i alla våra dagar, eller? Var det inte så vi sa? NU känns det som att det aldrig kommer bli så... han är ju 1000 sjömil ifrån mig och det finns ingen möjlighet till kontakt....jag ska behöva vänta 9 dagar till....

När vet man? Hur vet man? Är det ens möjligt att veta eller är livet bara en enda stor chansning??


KOM HEM!!
2009-07-13 @ 11:33:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback