Japp nu var det onsdag

Den 1 juli närmare bestämt om 30 dagar fyller min "lilla" tjej 6 år... förstår inte vart tiden tog vägen, var ju inte länge sen vi kom hem ifrån BB..eller?

Idag har Jack fått hem sin nya bil med, så han lär jag väl inte se förräns imorn hehe, han drog iväg till borås med Martin och Peter, antar att han inte kommer ha några besvär av sin allergi idag hehe..!

Jo förresten pratade med Sanna innan om att kanske spendera helgen i vbg med alla barnen!! Hade vart supermysigt får hoppas att vi får igenom förslaget nu bara, skönt att komma hemifrån och få en liten mini semester, det här är ju enda tillfället i julis som jag har så många sammanhängande dagar ledigt..har nästan en hel vecka..

Tänkte slänga ut lite fler bilder ifrån igår nu:


Martin och Samo


Peter, Ian och Jack i uppswinget


I väntan på Lisebergsbanan


Samo och Peter


pojkar

Nu blir det nog inte mer för jag måste skynda mig i väg och hämta Emilia..
2009-07-01 @ 12:39:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback