Barn??

Jag har ju länge velat ha ett barn till och med länge så menar jag ÅR... men Jack är ju inte riktigt med på noterna tyvärr...!
Men hur ska man göra om man inte har samma åsikt  om saker och ting, ska jag böja mig till han känner sig redo eller ska han böja sig så jag blir lycklig??

Jag ser inget i att tvinga på nån ett barn men frågan är hur länge jag vill vänta, det känns nu lite som att jag ÖDSLAR min tid och aldrig kommer få det jag vill ha ut av livet, medans han säger att jag måste ha tålamod, men jag har haft det nu i 4 år! När ska det bli min tur, jag vill ha mina barn i en ung ålder, men jag känner hur tiden sakta rinner förbi...Det är ju inte så att jag blir yngre direkt.

Min dotter är 6 år om 2 veckor, det var inte alls så stor ålderskillnad som jag hade planerat på mina barn, men nu tycks den bli ännu större.

Ska jag vänta på att han bli redo? Eller ska jag försöka göra mig själv lycklig och kanske gå vidare? Det är inte vad jag vill men så som vi lever nu är inte heller vad jag vill....



2009-07-16 @ 11:19:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

följ dina drömmar och låt ingen annan hindra sig från att uppfylla de, varesig vad det är för drömmar. Någonstans på vägen finner du säkert någon som har liknadana drömmar som dig själv.

2009-07-18 @ 13:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback