Anonym

Egentligen när man bloggar så kanske man borde vara anonym, jag känner mig inte säker nog att skriva allt som flyger igenom mitt huvud här på bloggen för jag är hela tiden medveten om att folk som känner mig läser.
Hur mycket ska man blotta av sitt liv? Jag håller tillbaka jättemycket och blir oftast aldrig för personlig, men hade jag vart det så finns la risken att folk hade tyckt att jag borde spärras in..

Under 24 timmar så hinner jag med så många olika känslor så att jag ibland knappt hänger med i svängarna, kl är inte ens 15.00 ännu och jag har redan hunnit gråta ett par ggr, skratta och varit arg.. jag är överallt och ingenstans och helst på samma gång.

2009-07-14 @ 15:01:17 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

Så sant så sant.. Inte att du behöver spärras in haha men det du skriver är helt rätt! tkr så med..

2009-07-14 @ 20:49:11
URL: http://laajndush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback