Visste ni?

Att jag inte har en aning om vad jag ska skriva? Det är helt blankt i min hjärna för tillfället och ju mer jag funderar desto mer inser jag hur tråkig jag är, vilket i sig är ganska deprimerande!

Jag har ett behov av att skriva men om vad? ja det är en annan femma, nu skriver jag mest för att jag inte har nåt annat att göra och det resulterar i en hel massa svammel!

Ja vad händer för er i helgen då? Själv så ska jag på fredag ha en myskväll med Jack & Emilia, sen på lördag blir det PARTY! Måste bara nu hitta nåt bra som jag kan ha på mig, det är alltid problem med kläderna, jag har nog egentligen alldeles för mycket kläder men dom har jag ju redan använt och då är det inte lika roligt längre...



Jack lyckas vara i vägen ganska ofta hihi
2009-01-14 @ 14:21:53 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback