Torsdag...

Fan jag måste sluta vända mitt dygn. nu gick jag och Jack upp ur sängen typ 13.20, det funkar ju liksom inte och idag ska jag jobba natten så jag måste ju vara pigg och alert runt 06.00 imorn...!

Ja det får la gå, men idag skulle jag och J gått upp tidigt för att städa, men det får nog bli imorn istället när jag kommer hem ifrån jobbet. Han åker ju på lördag så då kan det var skönt att ha de städat innan dess.

Åhh idag kommer mitt lilla hjärta hemma igen och jag hinner inte träffa henne, men hon kommer ha det bra här hemma hos Jack ändå! Får la tvinga dom till att hälsa på den stackars mamman på jobbet sen!


Melwin occh Mija i badet!
2009-01-29 @ 14:11:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Petra

Men ibland är det skönt att bara få ligga och lata sig hur länge som helst :) Kika in på min blogg...du har fått en utmärkelse :) Kram

2009-01-30 @ 00:40:47
URL: http://www.metrobloggen.se/petra74

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback