Problem?

Håller på att laga lite mat nu, har precis kommit hem ifrån kinna där jag inhandlade en ny BH och 3 nya nagellack! Blir nog fräsigt!!

Jack kom hem igår ju och som vanligt när han kommer hem så vet man inte riktigt hur man ska föhålla sig till varann, vi är båda vana vid att vara själva och inte ta hänsyn till nån annan och det märks ganska snabbt.

 Igår när vi gick och la oss så klarade jag verkligen inte av att lyssna på när han sov. Hemskt jag vet men jag är så van att det är knäpptyst och så kommer nån som andas högt och dessutom snarkar en del, blev alldeles för mycket för mitt humör!

Sen så förväntar han sig nog att det ska vara superstädat när han kommer hem, men då kommer han ju hem till fel tjej ;) med tanke på att jag kan vara ganska så slarvig av mig är dessutom ofta blind över saker som kanske behöver göras som t.ex vattna blommorna, JAG ERKÄNNER jag dödar allt som är grönt..det ligger inte i min natur att se när det är dags!

Ja alla har vi våra brister men så länge man kan kompromissa och se  fördelarna med varann så tror jag att man klara av det mesta och vi har ju kommit ganska långt om man ser på hur våran situation såg ut när vi träffades!

VI KLARAR ALLT!
Även alla triviala problem

Vill till sist ge en stor Ros till min vän LINDA som inte har det allt för lätt nu! Men vi finns här för dig!

2009-01-16 @ 14:54:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Andréa

Kanske e det ett släktdrag d där...vattna blommor står (tyvärr) inte först på min lista...

Försöker hitta snygga konstgjorda blommor, dom kostar ju en del, men d kan d ju vara värt i längden, om man nu hittar några fina, dom får ju vara långt från plastiga iaf...

BTW...Filippa ska få ett syskon :-)

2009-01-16 @ 20:40:51
Postat av: ida

vet hur det är, var ihop med en sjöman innan, och det var skitjobbigt när han väl kom hem.. var tvungen o ta hänsyn o de va nån som knödde i sängen och dessutom snarkade.. hemskt!



jag är oxå sån att alla blommor jag äger dör, eller så lyckas jag ge dom en skvätt vatten sekunderna innan dom dör ;)

2009-01-17 @ 03:45:35
URL: http://www.metrobloggen.se/iidaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback