Ny Design

Vad tycker ni? Själv så älskar jag den!! Det är söta Jessica som har fixat den till mig, är supernöjd!!

Förövrigt så är det ju söndag idag, jag och Emilia utnyttjar det till fullo och bara slappar. Vi har ju trots allt redan tvättat all tvätt, vikt tvätten och lagt den på sin plats.
Om ett par timmar så ska barnet iväg till sin pappa och jag blir återigen ensam hemma.

Men sen på torsdag så kommer både mitt STORA hjärta och mitt lilla hjärta hem till mig så då blir det fullt hus igen!!

2009-01-11 @ 14:42:18 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: ida

den blev riktigt fin den designen :)

2009-01-11 @ 15:04:48
URL: http://www.metrobloggen.se/iidaa
Postat av: Anonym

SNYGG DESIGN! :) Nej, jag gör inte det ännu.. Får se om jag lägger det, men ja skickar isf lösen om det skulle va så.. Kram

2009-01-11 @ 18:37:01
Postat av: Linda

SNYGG DESIGN! :) Nej, jag gör inte det ännu men om jag gör det så skickar jag lösen.. Kram

2009-01-11 @ 18:38:01
URL: http://lajndaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback