Måndag?

Jag vet knappt var det är för dagen, det är det värsta med att gå hemma,allt blir ett enda virrvarr!
Pga av all hosta igår så har jag nu sån himla träningsvärk i musklerna runt hela bröstkorgen så nu när jag hostar känns det som om jag håller på att explodera..hatar att vara sjuk!

Emilia stackarn har nog haft det jätte tråkig dag idag, en mamma som knappt orkar ta hand om sig själv. Men Sanna, Emelie, Ewe, Sam och vanja hit en sväng innan!
Sara var här med och hjälpte den stackars mamman att åka och handla så barnet fick ju komma ut i kylan en stund idag iaf!

Så här såg våran goda kvällsmat ut idag:
2009-01-05 @ 18:56:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Gud vad gott!

2009-01-05 @ 19:04:51
Postat av: sanna

jag vill med ha =) fast inte avokado på min talrik tack

2009-01-05 @ 20:46:06
URL: http://tipping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback