Lördagen i bilder

Ja som sagt så hade vi ju lite förfest här hemma för att senare dra ut på krogen...
Det var faktiskt hur kul som helst men jag borde nog hållt igen lite på spriten...






Niklar,Linda och Kristoffer








Tyvärr var jag och Linda så smarta (eller korkade) så vi bestämde oss för att drinka LONG ISLAND ICE TEA på krogen och det var nog det sista vi behövde.. Men jag har en del minnesbilder av att det var kul och det är ju huvudsaken hehe !
Innan vi kom ut så sjöng vi oss hesa på singstar och tur är väl det för hade jag inte sjungit så hade jag hunnit dricka ännu mera. ; )

Ja som ni ser på bilderna så är jag och Jack i stort behov av gardiner i vardagsrummet så idag har det inhandlats en himla massa tyg så kvällen ska jag nog spendera framför en symaskin och hoppas på det bästa!!
2009-01-19 @ 13:13:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sanna

oj oj ska du sy det hehe....

2009-01-19 @ 13:20:58
URL: http://tipping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback