Lika tråkig idag tyvärr...

Men jag börjar må bättre och bättre, det är ju tur det med tanke på att jag ska jobba imorn.
Men jag tyckte så synd om Emilia så hon fick åka hem till Sanna istället för att sitta och titta på när den tråkiga mamma bara ligger och hostar.
Fast så fort hon åkte så ville jag att hon skulle komma hem igen, får så dåligt samvete när jag inte har henne här hemma hos mig, men jag vet ju att hon idag har det betydligt roligare hemma hos Sanna.

Jag har faktiskt passat på att sola idag med, fick svettats ut en himla massa sjuka bakterier kändes det som och självklart bleev jag en aningen brunare, har ju solariet precis rakt över vägen så det var ju ingen direkt kraftansträngning att ta sig dit som tur är.
Tänkte ta en omgång till imorn innan jobbet så om ett tag kanske jag har arbetat upp en bra bränna, det skulle ju kännas mycket bättre i den här tråkiga och gråa perioden jag nu befinner mig i, känns som jag skulle vilja förnya mig själv men är inte riktigt säker på hur.
2009-01-06 @ 17:25:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jessica

tjingeling..jovisst..i kategorin designinfo står hur du gör..

2009-01-06 @ 17:38:17
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback