God Morgon/Kurt Cobain

Blev det knappast, vaknade upp och blev förbannad med en gång på jobbet, wihoo vilken bra start på dagen!!
Antingen har jag inte gråtit på länge eller så är jag alldeles för känslig men jag blev så arg så jag gråter fan fortfarande ...
Jävla piss och nu måste jag städa en del idag, inget jag ser fram emot kan jag säga, eller ja det enda som behöver göras egentligen är ju att dammsuga...Till min dammsugning ska jag yssna på en hel massa NIRVANA




Kurt Cobain









Finns det någon snyggare man än vad den här mannen var??
2009-01-15 @ 10:31:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Monixx

Oh my!

Kurt Cobain, vilken tragedi för världen att han dog. Minns den dagen.. fy.

Tänk vad stor han hade varit idag om han hade levt. Så hiiimla syynd.



Mycket trevlig blogg du har.

Jag återkommer gärna hit, funderar på att lägga till dig på bloglovin.. Kanske du vill göra detsamma för mig?

Hade vart trevligt.



Ha en fortsatt trevlig kväll!

Mvh Monixx

2009-01-18 @ 21:03:55
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Eva T

Hej Sisse !

Ja fy attan så grann han var, men jag vet minst en till. Tror du vet vem.

2009-02-02 @ 23:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback