God Morgon?

Ja idag vaknade inte Sisse utan bitchen i henn gjorde det, hann inte få upp ögonen innan jag kände hur irriterad jag var idag...på verkligen ALLT!!
Jag försökte mig på att dammsuga bort lite frustrationen men det funkade inte alls bra kan jag säga.. så nu får vi se, jag måste ju vara trevlig mot Jack annars kommer la han lägga benen på ryggen och springa snart och det har jag ingen lust med...

Vet inte varför jag har sånt jävla humör heller, det tar en massa energi ifrån mig känner jag, vem orkar vara arg hela tiden?

Nej nu får detta gå över, bara det inte är en där förvarning på att jag kanske egentligen inte mår så bra, man kan ju bara förtränga allt som har hänt en viss tidsperiod innan det kommer ikapp än igen.

Det kanske är så att jag skulle behövt sörja och inte bara stängt in allt?



Saknar dig pappa, speciellt idag!!!
2009-01-28 @ 11:46:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Eva T

Hej sisse !

Å så kom då bilden och jag var helt oförberedd, jag blev påmind och nu bränner tårarna bakom ögonlocken. Å ja han är saknad och varje dag i mina tankar.

2009-02-02 @ 22:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback