Filmkväll...

Igår var det filmkväll, men tyvärr sög de flesta filmerna vi satte på så jag vet inte om det va så lyckat!

Nu vaknade man och kan knappt andas och det känns som om man hostar upp rakblad, det är mindre mysigt kan jag lova!
Så nu ska jag sitta här min goda soffa men min sticksiga filt tills vi måste åka till kinnahult och fira med Melwin, sen stannar jag nog där inatt, orkar inte vara ensam.. Fick alldeles för dåliga nyheter igår som oroar mig ganska mycket inför framtiden ...



2009-01-03 @ 11:02:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jacko

så vacker .,

2009-01-04 @ 15:12:29
Postat av: sanna

tack jack =) du med hehe kan ju säga att du e med lite söt friberg tihi

2009-01-04 @ 20:31:01
URL: http://tipping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback