Cellphone

MOBILTEST

HAR DU PUSSAT NR 2?
Andrea- Nej de har jag nog inte hunnit med

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NR 20?
BeTe haha ja vi har la en himla bra relation så länge han bor i norge iaf! ; )

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 30?
David? Jag vet inte när jag träffar han igen, när han behagar dyka upp förmodligen =)

NÄR PRATA DU MED NR 69 SENAST?
Hille, ja det kan nog kanske röra sig om nåt år tror jag
.

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK MED NR 33?
EvaLena mitt första intryck var BIATCH, men som tur är ändrades det och hon är en absolut raring

NÄR TRÄFFADE DU NR 9?
Anna, det var när jag började jobba på salesmarket där hon jobbade.
 

NÄR SKA DU TRÄFFA NR 14 NÄSTA GÅNG?
Barn Sjukupplysningen, aldrig hoppas jag

ÄR DU NÄRA VÄN MED NR 13?
Ann, nej det är jag inte men de är ju iaf Mijas farmor

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NR 4?
Andreas, ja det blev nog ett par ggr under tiden som vi var ihop

SKULLE DU KUNNA DEJTA NR 5?
Andreas Snygg, ja det hade jag verkligen KUNNAT men inte längre

VAD PRATAR DU OCH NR 45 OFTAST OM?
Erik 3, nej du vi har nog inte pratat alls på 3 år, borde nog radera hans nr nu!

TYCKER DU NR 1 ÄR UNDERBAR?
Affe, nja det vet jag ju inte om jag skulle vilja påstå hehe

SKULLE DU KUNNA GE NR 6 EN KRAM?

Andrei, ja han hade jag kunnat krama när som helst!


Ni är alla utmanade
2009-01-05 @ 22:01:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna

Fint att bli omnämnd i din blogg;) hoppas allt är bra!

2009-01-20 @ 17:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback