Sms tjänst till himlen?

Ja det hade jag behövt nu, kanske skulle införa en sån, eller nu säger jag jag hade behövt den redan igår det var den 1 februari och min mamma skulle fyllt år, hade vart super om man bara kunde dra iväg ett sms och säga grattis.

Eller bara få ur sig det man hade velat säga innan dom dog, mamma och pappa då i mitt fall. Det finns så mycket som borde vart sagt innan men aldrig blev sagt.
 
Så för att lätta sitt hjärta, varför inte skicka ett sms till himlen?



2009-02-02 @ 23:33:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Det ser precis ut som om det vore Mija som sitter i stolen när hon var liten. Hon var ju verkligen mamma upp i dagen då!

2009-02-03 @ 14:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback