Ovanor?

Jag blev utmanad av Petra men jag själv skulle ju gärna inte vilja tro att jag har några ovanor så vi får se vad jag kommer på.


Regler:
Bloggaren skriver ner 8 fakta/ (o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar, kom ihåg att länka-spread the love!!


1. Jag ägnar alldeles för mycket tid framför datorn


2. Blir stressad av stök


3. Måste lyssna på en ljudbok för att kunna somna


4. har inte varit hos tandläkaren påå typ 3 år


5. Älskar skvaller


6. Är dålig på att höra av mig till folk (sorry)


7.  Har svårt för att träffa nya människor


8. Stressar upp mig för mycket småsaker som senare ger mig mer ångest än vad det är värt.


Jag utmanar:

Alla som stor som mina favoritbloggar här i sidokolumnen

2009-02-05 @ 10:16:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback