Jag älskar...

Doften av nystädat, nu är det rent överallt alla möbler står på sin plats igen och det luktar såå rent!
 
Sen om ca 1 1/2 timme kommer yrvädret hem igen och det blir förmodligen stökigt igen.
Men då kan jag iaf slappan av och veta att det iaf inte är smutsigt nånstans bara lite rörigt.

Har jobbat 6.30-13.00 med idag så jag känner mig faktiskt ganska produktiv idag. Det är inte varje dag jag kan säga det, hatar det här med att inte ha ett fast jobb eller iaf ett fast schema, man vet ju aldrig hur mycket timmar per måndag man jobbar och det är ju surt när man gärna ska kunna betala hyran och försörja barnet.



2009-02-04 @ 14:40:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback